::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


kenangan form 6 penggal 1 (half) 2017

Assalammualaikum hai chuolls. Dah brp bulan tak update ni hahahaha malas punya pasal. Niat nak update tu memang ada tapi malasssss hahahaha. Ok ok kan hritu dh dpt result spm pe semua kan so lepas spm mestilah smbung belajar en en. So first aku dpt matrikulasi pulau pinang tpi disebabkan aliran sains terus tolak. Tobat tknk ambik sains dh wehhhh. Tk sggup. And then aku buatlah rayuan ke F6. Sbb dri dlu lgi mmg niat aku nak msuk f6. Sbbkan aku buat rayuan awal, jdi dptlah dftar sekali dengan org first intake. Dapatlah jgk berorintasi sme2 haha. Orintasi dia selama 2 minggu dekat dewan bitara. Dah nak masuk 3 bulan jugak aku kt f6. Banyaklah kenangan kenangan yang telah tercipta hehe. So apa tggu lgi, mari terjah gmbrr.

WAKTU ORINTASI 




 Time latihan sketsa


 This is my group utk orintasi

 Ini pun

 Ini hri last orintasi 

 Group photo

 Time makan kepci 


Ini pelakon utama

Alhamdulillah no 1 HAHAH

Ada banyak lagi gmbr orintasi actually tpi sbb ada banyak lgi program kan so ada banyak lgi gmbr nk update. hehehe. 

JAMUAN HARI RAYA PTE (pusat tingkatan enam)


 acah model hahah


 dengan aisyah <3





 classmate terabor
 group 4flat hahah acah en

 classmates <3


 mc partner utk hri raya

girls

 beshfwen



Hahaha jamuan raya tu memang tgkp berpuluh gambo tpi tkleh post semua hahaha kang org muntah tgok gmbr banyak sgt hahahah

SUKAN PTE 











 mc partner utk hri sukan


 our captain

 barisan kawad kaki
wonder woman

 AL- FATEH 

 AL-JARRAH
AL-AYUBI

Sorryla nampak banyak warna biru je sbbnya aku ni rumah biru. Al-Ayubi hehehe. So tk banyak gmbr lain. Gmbr aku time hri sukan pun tk banyak sbbnya aku duduk kat bawah khemah je :( huhu. Gmbr hri sukan pun ada banyak senanya tpi aku post sikit2 je hehe. Preview la kononnya

Ini je kot gmbr2 kenangan utk blog kali ni. Nak post waktu sambutan hri guru tpi gmbrnya tkde dlm laptop ni huhu. Jadila eh utk kenang kenangan. Mana tau 5 thun akn dtg bila bce balik blog ni akan mengimbau kembali kenangan2 dlu hehehe. Alhamdulillah sgt enjoy duduk kt tingkatan 6 ni. Sape ckp tingkatan 6 ni mcm budak skolah? Hello kami dh tk pkai baju skola ok hahahaha. Harap dpt kumpul lebih banyak kenangan selama setahun setengah kt sni :)))

Okeylah itu je. Byeee assalammualaikum x))