::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Hai 2016 bye 2015

Assalammualaikum. Harini 31/12/15 and esok 2016 akan menjelma. So goodbye 2015! Banyak kenangan indah tahun ni. Tak boleh describe dengan kata2. Okey kite throwbck sikit tahun 2015 thun ni. Teringat lagi wktu awal tahun dulu, sedih sbb geng dah tak satu kelas tpi excited dpt kelas baru hahaha 4sn2. Excited ah nak masuk upper form, Takleh blah, Skarang terseksa hahaha. Lepastu time nak tunggu result sbp dgn mrsm pe semua. Mmg semua berdebar ah hahaha. Then wktu merentas desa mmg best!

Lepastu masuk bulan 2 semua pakat2 pindah termasuklah aku hahaha. Masuk asrama pe semua. Kawan dengan kawan2 baru. Experience yg aku dpt thun ni mmg best. Time homesickpun kenangan jugak tu hahahaha. Ingat lagi time first day bulan puasa. Sedih sangat tk dpt berbuka dengan family. Call mak nangis2 eceh tpi tkdee ah teruk sgt pun. Acah je tu hahaha :p

Pejam celik pejam celik dah 2016. Lagi seminggu aku nak jadi sweet 17. Sbb birthday aku 7/1 hahaha. Nak dekat dah :p Tahun ni pun spm. Wah cepat gila masa berlalu. Rasanya mcm bru je lagi aku daftar kat rpk mase form 1. Tahun tu 2012. wuuu cepatnya dah besar. Tahun ni kene struggle lebih sikit. Ylah, spm kan. Nak jugak buat family bangga huhu. Azam 2016... hm rse mcm nak study sungguh2 lpstu solat taknak tinggal then smua impian tercapai. Fuh azam la kononnya kan haha. Harap tercapai.

Aku harap 2016 is better than 2015. And aku pun akan jadi lebih baik dri thun 2015. Fuh fuh gogo anis!