::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Thankyou untuk kenangan :D

Assalammualaikum guys! Okey rasanya dah lama gila tak buat entry. Dah berapa bulan tah. So skerang mood tgh rajin hehe. Okey strt dgn apa dulu eh? Haaa lupa nak ckp yang aku sekarang ni dah tak stay kat mrsm dah. Pindah balik sekolah lama. Sebab? Haa sbb dia ada masaalah kesihatan. Tak silap nama penyakit tu rhumetoid atheritis. Melibatkan joint dgn veins. Kalau sekali kene mmg sakit gila katakooo. Rasa dia mcm kaki kau terseliuh. Nak jalan pun susah. Nanti kome try le search. Susah nak explain. Hahaha. Disebabkan masaalah kesihatan tu la, mak ayh aku sruh pindah balik. Senang sikit kalau duduk rumah. Nak pi appoiment doktor pun senang. Nak dijadikan ceritalah waktu aku nak pindah tu memang drama air mata sungguh. First, aku memang taknak bagitau diorg yg aku pindah. Esoknya pergilah maktab sbb nak amik barang pe semua. Masuk je kelas, ramai yang serbu tanya.. aku pun cakaplah yang aku pindah. Air mata mmg dah tak tertahan. Menangis terus. Peluk2 dulu. Then aku pergilah kelas sebelah sbb cdgnya nak jumpa Aqilah. Tapi tkde dalam kelas. So aku pun tegur2lah sape yang ada kt dlm kelas tu. Nangis2 jugak. Siapalah yang tak nangis even berkenalan cme 8 bulan.

Tetiba bedmate datang tegur aku. Dia dengan gangsternya cakap "Pahal pindah tak bagitau?" Aku pun dengan air mata melelehnya terus peluk dia. Dah takleh nak kata apa kan. Sedih sangat waktu tu. Dia pun nangis gak ah. Tengah syok nangis dgn bedmate, qilah pun masuk kelas. Haa ni lagi ah , dua2 meraung dalam kelas. Dah tak kesah dengan budak lelaki yang ada kat dalam kelas tu. Kitorang menangis je. Hahaha malu pulak bila ingat balik. Lepastu sorang2 roomate aku datang. Semua muka tak puas hati sbb aku tak bagitau diorg yang aku pindah. Peluk2 la. Ciah datang tumbuk badan aku banyak kali sbb geram. Aku mmg speechless, then ciah peluk aku. Lepastu ariffa dengan asma datang jumpa aku. Roomate aku jugak ni. Semua marah dengan mata2 merah sbb baru lepas nangis. Budak form lain yang tengok pun aku dah tak kisah. Aku peluk ah diorg ketat2. Nangis2 kat luar kelas. Lepastu sesi salam2 dengan dak2 perempuan. Peluk2 pe semua. Lepastu tgkp gmbr dengan geng codox. Hahahah akan ku rindu geng ini. Kalau ada trip jangan lupa ajak aku! then deme bagi surat. Ayat dalam surat tu mmg syahdu habis. Buat aku terharu. Thanks for the surat and keychain. Habis nangis pe semua, nak naik asrama tolong mak kemas barang. Terharu lagi sbb diorg sggup tolong aku kemas barang. Tolong lipat baju pe semua. Thanks alwani, ecah, aqilah , 'aqila, ain, syahdu and lain2 yang tolong aku. huhu. Lepastu aku pun keluarlah dari maktab terchentaaa. Huhu syahdunyaaa. Thankyou untuk semua kenangan hukhuk :') akan selalu rindu dgn gelaran "zeni"

Hari esok pulak, masuk rpk. Pergh malu weh waktu first day. Semua orang pandang. Yelah budak baru kan time tu. Dpt masuk kelas lama balik. Kelas 4sn2. Hahaha masuk je kelas semua jerit panggil nama aku. Haha lepastu deme tolong sediakan meja untuk aku. Thankyou!! :))) Terharu la sbb aku kan ada masaalah kesihatan sikit, so diorg pun ada yang tolong angkatkan beg pe semua. Thanks insyirah and wan sbb banyak tolong aku dalam kelas tu. Sayang ketat2 :* and thanks utk ilah sbb sudi jadi driver motor aku waktu balik sekolah hahaha muahh. And yang lain2 thanks sbb tolong pimpin aku. Eceh. Muahhh sayang monkeys sangat2! :D Well aku still rindu time form 3. Ahh tak boleh move on lagi.

Harap hari esok lagi baik dari hari ini :)