::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


my new life with new friends

Hai blog comel muah muah. Dah lama tak update. Gila berhabuk duuhh hahaha. Ok ok aku nak story ah sikit en psl kemasukan aku kt mrsm pengkalan hulu haaa. Hahaha ok first2 tu sumpah awkward gila. Seram gila. Daftar 4/2 tpi aku smpai pengkalan hulu 3/2. Nak mandi kolam air panas la kononnya hahaha. Ok ok then lepas tu beli brg2 pe semua. Esoknya bila masuk je kawasan sekolah tu pergh penuh dgn kadet polis dgn LDP nya. Malu tkyh ckplah. Dah mcm anak president kau tau hahaha. Disambut mcm puteri. Mmg ramai gila org, sesak ah jgk hahaha. Lepas habis je dftr aku pun nak ah angkat brg bwk msuk asrama tapii.. aku dihalang oleh budak sekolah tu. Semua berebut nak angkat brg aku. Diorg helpers kalau tk silap. Aku mmg tk pgng brg lgsung duh sbb semuanya diorg yg angkat. kesian aku tgok sbb brg aku semuanya berat. Hahaha tkpelah diorg ikhlas tolong hehe.

Masuk je kawasan aspuri and dah masuk bilik pe semua akupun kemas barang aku apa yg patut. Then dgr ceramah lepastu perjumpaan homeroom. Ok aku nak kenalkan homeroom aku. P
President homeroom aku nama dia Luqman si mata besar lol lawak haha and vice president Alia Husna Doraemon! Hehehehe. Lepastu si izzue islam , Faridz hahaha lol. Ustaz Latib, Hidung Zizan , Meziq. Christiano Ronaldo, Addi. Ahli2 perempuan pulak Me as zeni . Aqilah aloq setaq, bala, windoq and sebagainya. Una si kertas, Ciah kembar latif. And Homeroom kitorg ada dua org budak second intake, iaitu hanim and lisya! Welcome to our craziest homeroom!

Hahaha ok sambung psl daftar tdi, Malam tu ad orintasi and mulalah rapat dgn homeroom masing2. First mmg awkward tpi lama2 tu dah boleh terima satu sama lain. ceh! Hahahaha. And the last night tu kitorg ad malam gala, the best day ever la. Sbb malam gala tu classmates kene buat and mmg lawak gilalah time practise. Susah nak kabo mcm mne tpi mmg lawak hahah skit perut aku gelak. They are the funniest classmates. Aku pun happy bila tau diorg gila2 mcm tu. Hahahahaha. Malam gala tu mmg the best laaaaa.

Then kitorg dpt jadi classmates selama seminggu je. Hm :( Sedih do serius ckp, Kitorg kene rombak kelas. Kitorg pun berpisah. Cewah hahahaha. Tapi time homeroom we are still gila2 hahaha. Tak kering gusi bila dgn diorg. Activity week ah best time bakar ayam bbq. Mmg api tak mau hidup, lpstu nasib ad abam scout haa senang sikit hahaaha. Waktu bbq tu addi tkde sbb olahraga so kekurangan seorg ahli homeroom. Tapi kitorg smpn untuk dia sikit. Hahahaa kami baik en hahahaha. Lepas bbq kitorg lepak cafe sbb nak makan sme2 aym bbq tu siap order air lagi haha even tak jadi champion kitorg tak kesah asalkan kitorg happy with each other.

Ada lagi nak cerita tapi mata ni mintak untuk tidur so masa untuk tidur duluan. Byee.