::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Result pt3 dah keluar

Bissmillahirahmanirahim. Result PT3 dah pun keluar 22.12.14 haritu. Alhamdulillah walaupun bukan straight A tapi kire ok jgklah usaha last minute aku. haha mak ckp kalau study dri awal tahun insyallah boleh dpt straight A. takpe dah terjaid pun. redha je dengan result aku kihkih. Tapi mmg tahun ni gred naik ah. 80-100 (A) 70-79 (B) 60-69 (C) 50-59 (D) 40-49 (E) and selebihnya tu F. Gila kau.. mati2 aku ingt tahun ni gred turun tapi makin naik. Nak pengsan jiwa dan raga aku duh. Serius ckp.

Tapi syukur ke hadrat illahi aku dapat 6A3B1C. Hahah C tu sains ofcos. Sains for PT3 mmg susah gila katakoo. Tahun ni kat Malaysia, ramai yang failed subjek math and sn. Alhamdulillah aku lulus semua. Tapi kalau nak dpt mrsm or sbp mybe susah sikit kot. Hahah tkpe.. mne tau ada miracle miracle kan. Hahah doa doa jelah. Kalau Allah nak bagi, alhamdulillah. Kalau tk bgi pun tkpe. Aku redha. Nanti SPM kene struggle lebih sikit. Chaiyok anis!

Alhamdulillah geng aku semuanya 5A ke atas. Congrats untuk diorg. Aku pun turut berbangga. Cewah ayat hahaha. Tapi mmg thun ni down gak ah. Yelah.. skola hebat2 pun berapa org je straight A. Aku rse tak ramai org dpt straight A kat Malaysia ni. Haha tpi untung gila spe yg dpt straight A. Memang otak robot kot hahah diorg tu study, kau je yang pemalas anis . Okey, tknk pandang ke belakang dah. Yang dah lepas tu lepas. Sekarang kite move on ke depan pulak. Banyak lagi cabaran yang perlu aku tempuhi. Ayt aku dah mcm dlm drama je. hahaha.

TAHNIAH UNTUK BATCH 99's YANG DAPAT STRAIGHT A's ! GO GO BATCH 99's