::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Result PT3 :(

Assalammualaikum guys! Bertemu lagi kite setelah berbulan bulan tidak ngupdate. Bukan sengaja tapi adalah satu penyakit yang dipanggil sebagai penyakit malas! Haaa aku ni memang pemalas gila nak mati kau tau? Haha mati tu tkdelah tpi malas tu ada. Ok ok tujuan sebenar aku tulis blog hari ni sebabnya sekarang fikiran aku tengah serabut sebab tunggu result PT3! Ya Allah jantung aku rasa mcm nak meletup.

Lagi 2 minggu je nak sekolah then thun depan aku dh form 4. Oh my cepat betul masa berlalu. Dalam masa dua minggu ni jugaklah aku akn dpt markah utk PT3 aku. PT3 ni lain sikit dri PMR. I don't know how to describe tapi memang lain ah. Hahaha. Gelak lagi. Haih dah mcm org gila je aku ni sebab ashik gelak. Phew. Aku ada ah jugak mohon beberapa buah sekolah for next year. If ada rezeki dapatlah aku masuk sana itupun kalau result aku gempak kan hahaha.

Aku mohon tiga sekolah iaitu jeng jeng jeng MRSM Pengkalan Hulu, SMS Bagan Datoh and SMT Tuanku Jaafar, Negeri Sembilan. Well tamak gila kan haha padahal result entah2 ke laut. Tapi takpe.. aku dah buat sebaik mungkin cuma yang perlu aku buat skarang ni adalah tawakal dan doa insyallah dipermudahkan oleh Allah. Kalau dapat alhamdulillah, kalau tk dpt pun aku boleh lgi teruskan persekolahan aku kt sekolah aku sekarang ni. Cuma aku berharap sangat2 yang aku akn dpt. Aku pun akan doakan for kawan2 aku sekali. Harap2 ada yang satu sekolah baru dengan aku (tak salahkan beangan? hehe)

Aku cuma perlu tunggu result je. Takutnyaa. Aku nak banggakan mak ayah aku. Aku tknk malu bila jumpa kwn2 wlaupun aku tau yg pt3 ni bukanlah segala galanya tpi pada masa sekarang ni pt3 adalah segala-galanya bagi aku.  Doakan aku supaya dpt result cntik ye and boleh msuk diantara ketiga-tiga tempat yang aku mohon tu. Hiks! Babai :)