::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Rindu Opah :( Al-fatihah

Assalammualaikum. Semalam adalah hari yg paling sedih untuk aku. Opah yg selama ni menjaga aku kini telah tinggalkan aku untuk selama-lamanya. Ya Allah.. susahnya aku untuk terima semua ini. Terlalu berat bagiku. Aku tak boleh Ya Allah.. tak boleh... Aku sayang dia. Tak mampu untuk aku melepaskan dia ya Allah. Aku redha dengan ujianmu.. Cuma aku terkilan.. tidak dapat peluk dia buat kali terkahir sewaktu sisa2 hidup dia. Dia menghembuskan nafas terakhir dia depan mata aku Ya Allah. Aku tak kuat.. tak kuat untuk terima semua ini..

Kehidupan aku pasti berubah. Selalunya kalau balik sekolah, mesti opah ada depan pintu tunggu cucu2 dia balik. Lepastu sediakan makanan tengahari untuk kami semua. Lepas ni takde dah semua tu. Tak mungkin ada untuk selama-lamanya. Lepas ni dah tkde opah yang selalu bgi petua2 org dulu kat aku. Cara nak cntikkan muka, cara nak ubatkan luka, cara nak hilangkan bau badan, cara nak lembutkan rambut.. Takde dah semua tu lepas ni... Sedihnya ya Allah..

Aku rindu dia... Terasa kejap sngt masa berlalu. Rasa macam nak putarkan balik ke masa lalu :'( Aku tak kuat untuk hadapai semua ni. Ya Allah.. berikanlah aku kekuatan ya Allah. Tolong Ya Allah.. Aku tau kau bagi dugaan yang mampu aku harungi. Insyallah aku mampu..

Al-fatihah...