::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Terpaksa lepaskan awak pergi...

Tajuk diatas nampak jiwanglah.Haha, okeyyy.Disini, saya Anis Sofea ingin melepaskan Izzue Islam dalam hidup saya.Huhu...ayat sedih kononnya.Haktuihhh.Tuih!Tuih!Tuih! Okey, habis rumah banjir dengan ayaq liuq.Eeeeu, pengotor! Aniss, boleh tak kau jangan melalut! Serius okey! Hati ini sudah semakin tawar denganmu.Kenapa kau buatku begini? Sanggup kau mahu berkahwin tanpa keizinanku ataupun tanpa mahu menunggu aku sudah berumur 21 tahun? Lepas umur aku 21, kita terus kahwin! Yeyyy! *Anis, plase stop it! Jangan sampai ada org meluat baca entry kau :b

Sebenarnya takde sebab pun aku nak kena bersedih beria-ia.Saje nk menggedik :b Sekarang,aku dah tukar gambar biadota.Sbb dah tawar hati dengan dia.Sedih sangat.Accatually aku bukannya makwe dia or isteri dia!! Heyyy, i'm only forteen!!! Emosi terlebih.Gedik jaa...

Dulu memanglah minat gila.Tersangatlah minat sampai sehari tak tengok gambar dia tak sah! Seriusly.Sampai sanggup Follow twitter dia walaupun aku bukanlah seorang yang suka suki nak follow orang kononnya nak bajet hot,following lagi sikit dari followers. Ops! Haha, korang tk tgok lagi meja aku kat dalam kelas .Bertempek gmbr izzue islam.Tapi, semua gmbr tu telah dirampas oleh cikgu.Sob,sob..dah tak boleh nak cuci mata waktu belajar.Hikhokkk.

Dengan ucapan terkahir, saya akan lebih fokus studi tanpa pikirkan awak...Tapi, drama SSID mmg tak boleh miss! Hehehe, sayang awakkkk :* Babai, mungkin kita takde jodoh.Jodoh awak dengan Awin Nurin.Bukan dengan saya :'( *hingus meleleh* Adios!!

p/s: Silalah muntah sbb baca entri aku yang agakk...errr haha xD Nah baldi...