::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Ya ALLAH, aku takut....

Assalammualaikum korang ! Hmm..harini aku nak cerita sikit kat korang.Cerita dia macam ni...Hari malam rabu lepas, aku online dalam lebih kurang pukul 10 lebih mcm tu kot and kul 11 lebih aku tidur.Aku tak ingatlah macam mana..malam tu aku ada mimpi satu benda tau.Mimpi tu ngeri sangat! Ya ALLAH, berdebar jantung ni bila ingat mimpi tu.Okey, permulaan mimpi tu mcm ni..Aku dengan kakngah aku tidur dalam satu blik.Bilik tu cahaya dia samar2 je.Aku baring atas katil.Kakngah aku dah tidur kat sebelah..tiba2 pintu bilik air terbuka sendiri and aku ternampak ada seorang perempuan tgh mandikan baby.Baby tu masih berdarah lagi and ada tersngkut tali pusat kat perut dia.Rasanya baby tu baby tk cukup bulan sbb aku nmpk bdn baby tu kecik sgt.Mata perempuan yg tgh mndikan baby tu pndg kat mata aku.Perempuan tu pndg je..dan terus keadaan jadi samar2.Aku dh tk ingat apa jadi seterusnya.

Aku ingat dah tkde mimpi lain..tibe2, aku mimpi lagi.Aku mimpi yg aku buka tingkap tgh malam sbb pans.Aku bukak then tetiba ada motor lalu.Yg peliknya..motor tu tkde penunggang.Yg ada hanya motor yg bergerak.Tak silap aku wrna motor tu wrna kuning.Motor RxZ kottt...entahlahh aku tk berapa nk ingat sgt.Yg aku ykin motor dia wrna kuning.Aku nk bgitau kt kkngah aku tpi mulut aku berat nk ckp.Aku pun bring jelah atas katil sebelah kkngah aku.Tiba2 ada org masuk kt bilik aku.Terkejut aku.Rupa2nya ada 3 org makcik kot yg dtg.Makcik tu menjerit tau.rsenya dia menjerit mcm ni 'Kau keluar sekarg ! Kau keluar sebelum aku halau kau !' Aku dh kecut.Makteh aku pun masuk sekali dlm blik tu.Keadaan jadi sunyi sekejap.Makcik tu ckp 'benda' tu dh keluar.Benda tu dh tkde.Kakngah aku yg tgh tidur kat sebelah aku pun terjaga sbb terkjut.Bila makcik tu keluar je dri blik ...cermin yg ada dalam blik tu pecah satu persatu.Mula2 cermin yg ada kat dinding..lepastu cermin mekap..cermin tu jatuh and terus pecah !Aku takut sgt.Ya ALLAH..hati aku berdebar and tkut sgt..Tiba2 aku rse mcm dkt dada belah kiri aku kena cengkam!Sakit sgt...aku halau suruh 'benda' tu pergi..tpi benda cengkam lagi..cengkam lagi kuat !Aku rse mcm tk terdaya sgt wktu tu..



Dalam 6.10 pagi aku tersedar ! Aku bangun and aku pndg sekeliling.Aku pegang tmpt benda tu cengkam.Takde rse ape2.Aku pegang kepala...aku tk ingat itu mimpi atau betul2.Aku tk ingat aku mimpi benda tu malam khamis atau malam jumaat.kepala aku dh tingtong ! Aku tak tau, adakah kejadian yg aku alami tu mimpi atau betul2.Kdg2 mimpi ni mainan tidur..dan juga gangguan syaitan.Jadi, setiap mlm aku cuba untuk membca 3 Qul sebelum tidur dan ayat Kursi.Ya ALLAH, adakah itu mimpi petanda,gangguan syaitan atau sekadar mainan tidur ? Wallahualam.