::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Takziah buat Abang Abil sekeluarga :'(

Assalammualaikum guys . Harini baru aku dapat buka blog . Dah 3 hari aku tk bukak.Dan bila aku bukak blog je, aku terbaca satu entri blog yg mmg dh lme aku follow.Blog Abang Abil yg selalu menceritakan tentang keadaan isterinya yg sakit tenat.Bila aku bukak je blog abang Abil.Aku terkejut.Innalillahi wainnalillahirajiun, isterinya sudah pergi menemui Ilahi pada 2 April .Setiap yg hidup pasti akan pergi jua. Jadi marilah kita berdoa untuk isteri abang Abil atau dipanggil Kak Gee supaya tenang di alam sana.Al-Fatihah.Berat mata memandang, berat lagi bahu dipikul..

Dah dekat berbulan aku follow blog abang abil, abang abil selalu cerita tntg isteri dia.Kadang2 dia cerita dengan keadaan gembira, kadang2 sedih . Dan akhirnya kak Gee pergi jua. takziah buat Abang Abil sekeluarga.Kita yg masih hidup ni harus maju ke depan.Tetapi kenangan tu tetap  bersemadi di hati...