::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Sebenarnya Saya isteri Dia Episode 1

Assalammualaikum ! Hye korang, korang,korang and korang semua ! Apa khabar? sihat idok ? hehe..harini adalah episode 1 untuk drama sebenarnya saya isteri dia ! Drama dia best woo,hehe.Tapi, izzue nmpk kaku sikitlah dalam first episode ni . Episode 2 mungkin dapat buat lagi elok . Ape2 pun aku suka drama ni . Hero dia kan ala2 muka mcm prince charming.Mana tak melting kan ? hehehe.Korang tgok tak drama SSID tadi ? Kalau tk tgok boleh tgok kt tonton.Aku suka dgn opening dia .Lagu dia sedap.Tajuk lagu tema dia KITA by Forteen . Aku minat kumpulan tuu hehehe.Drama ni mula pukul 9 malam tv3 . jangan lupa tgok tauuuu . okeylah . choww :D