::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Nak jumpa Izzue islam ! :'(

Assalammualaikum, very sad yesterdayy !! Huwaaaa :'O semalam kumpulan Forteen datang ke stadium Azlan Shah.Ya ALLAH, dekat je dengan rumah aku.tapi, aku tak dapat pergi stadium tu sebab kena pergi kenduri.Sedihh gile !! Memang dah lama sangat nak jumpa Izzue Islam ni.Semalam ada peluang, tapi aku sia-sia kan. Rasa nak nangis golek-golek.Huwaaaaaaaaaaaaaaa....nak jumpe Izzue !!!!

Bila tengok je orang post gambar diorang dengan izzue Islam dekat stadium semalam, hati rasa nak menjerit !! Bukannya aku obses sangat tapi aku minat dia.Memang nak sangat jumpa dengan dia !!! hikhikhik.Sedehhh :'( Kalau boleh diputarkan waktu kan best ? Aku tak payah pergi kenduri, aku pergi stadium.Haaaa...tapi dah takdir kan ? Bila agaknya dia nak datang Ipoh lagi.Hmmmm :( Izzue semalam hensem sangat ! Pakai baju warna merah kot tak silap . Husya orang post gambar jelah.Nak je aku telefon si Izzue tu suruh dia datang Kuala Kangsar pulak.Boleh aku jumpa !!!!! Takpe2 . Bila ada masa lagi aku pasti akan pergi ! Pasti !! Okey, bai :')

                                                     comelkan ? Hmmm :(