::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Drama SSID dah nak ditayangkann !

Assalammualaikum semua ! haaa...sesiapa peminat novel Sebenarnya saya isteri dia (SSID) ? Saya2 .Hehe, okeyy ada berita best wehhh ! best sangat . Aku tak taulah sama ada korang excited atau tak . Tapi aku lah yg paling excited skrg ni . Dah nak dekat dah wehhh . Lagi berapa minggu je...drama SSID nak tayang pada 29/3/2013 ni . Yuhuuuu . Sape excited angkat tangan ! *bunyi cengekerik* okey, sedihh . Hehe :D Mana saya dapat maklumat ? Haha, mestilah kat page dia . Entri lepas aku dah bagi dah kan ? Memang excited gilee . Lompat2 aku dalam bilik ni haa...Ape ? Nak bukti kukuh . EHH, mestilah ada bukti kukuh.Bukannya saje2 nak sebarkan . :P Ini dia bukti tuuu


Nampak tak ? Rasa nak cium je skrin lappy ni . Lagi berapa minggu eh ? Nak dekat dahh . Just sabar je keyhh ? Hehe..spe yg terujaa ? *bunyi cengkerik* okey fine ! xD Okey, nak mandi dulu . Apa2 hal saya inform lagi keyh ? :D