::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


#Gotong-royong #HangOut

Assalammualaikum guys ! Harini ade gotong royong tauuu.Best gila ! Ahhh, rasa nak jerit kuat2.1 MALAYSIA buta gotong royong ni.Sekolah yang terpilih sahaja.Sekolah saya terpilih *muka bangga* Best ! Mula2 kami kena bergera ke laman budaya untuk bersenam .Kat situ ada sekolah Idrisiah, budak PLKN, sekolah Clifford  dan itu jelah kot Oh, sekolah saya pun ada ! :D SMK RPK.Haha, nak bangga sikit. ^nn^.Lepas bersenam tu, kami dapat air dan makanan percuma.Oh, untung...untung.Habis buat aktiviti kat Laman budaya, kami terus bergerak balik ke sekolah.Cikgu bagi rehat 15 minit.Uhh, sekejapnya :/Habis rehat, cikgu pun tentukan setiap kelas buat tugasan gotong royong ape.Lepas dah dapat tugasan, semua kelas bergerak.Kelas saya dapat kat Bilik ERT.5 orang lagi kena duduk dalam kelas dan bersihkan kelas.Saya ni jenis tak suka bersih kelas, so, saya pergila turun ke bilik ERT.Sampai2 saje kat sana ,cikgu suruh cabut rumput.What ?! Habis tangan aku penuh tanah.Wan ajak aku pergi tandas.Aku ni pun jenis memang suke pergi tandas sebab nak betulkan tudung.Aku pun follow jelah.Syahirah,ila dan auni pun ikut sekali.Ops ! Sorri, terguna aku pulak.Malas nak terus jadi hipokrit, so aku gune 'aku' jelah ye :* Sambung balik ! Masuk je dalam tandas, ramai orang ! penuh..sampai nak masuk dalam tandas pun tak muat . *k tipu.Sebenarnya muat je.Lepas tandas tu takde orang, aku,wan,ila,syahirah dan auni pun mula misi kami.Misi ambil gambar.Wkwkwkwkw..dalam tandas jugak kami nak ambil.Posing sana, posing sini.Peace sana,peace sini.Lepas dah puas tangkap gambar, baru kami balik ke bilik ERT.Datang2 je, keje semua dah siap.Alhamdulillah :)

Aku pun pergilah duduk kat satu kerusi warna putih yang ada kat depan bilik ERT.Kat situ,pun aku ambil gambar.Seronok sangat berposing ! Lepas habis berposing semua, aku dan geng aku terus naik ke kelas.Saja nak husya budak yang kene gotong royong kat kelas.Hmm..masuk2 kelas, okeylah...Kelas dah berubah.Kelas kami tema warna warni.Lawa okey .Hikhik.Kami turun bawah balik sbb nak ambil beg dengan makanan.Mula2 cadang nak makan kat perhimpunan, tapi segan pulak.Kami pergi kantin pulak, ada ramai cikgu.Segan...kami terus naik ke kelas.Kami makan kat sana.Dalam bekas makanan tu ada nasi lemak .Sedap wehhhh.Slrrppppp.Tak cukup makan sebungkus.Habis je makan, kami cadang nak balik.Tapi, kawan ajak pergi makan kat Medan.Aku pun jenis follow je.So, aku pun follow jelah.Tapi, aku pergi dengan Wan syahirah,hannah.Auni dengan Ilah tak ikut.

Kami duduk kat meja makan.Kira duit dulu, cukup ke tak.Oh, cukup beli air jelah.So, kami bereempat pilih untuk minum ABC.Mula2 cadang nak beli 2 ABC.Tapi, Wan nak 4.Satu sorang boleh makan.Aku pun okey jelar.Aku jenis tak berkira.ABC pun sampai...sedap...ABC tu pun tunggi macam gunung kinabalu.*k tipu.Aku minum dengan lahapnya.Kawan aku semua terkejut tengok aku minum ABC mcam tu.Hahaha...Akhirnya, kawan aku seua tak larat nak habiskan ABC tu.Aku sorang je yang makan sampai licin.Cuma ada jagung sikit2 tu.Aku tak suka jagung.Sedap kot ABC tu :) Kawan aku semua tepuk tangan sebab aku dah berjaya habiskan 1 mangkuk ABC.Haha, aku pun gelak jelah.Habis makan ABC, kami pun terus balik.Itulah cerita yang aku nak cerita kat korang harini .Enjoy tak ? Dapat hilangkan stress tak ? Hehe :)

P/s  : Sori, takde gambar.Sebab aku tak bawak kamera tadi :)