::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Demam , sakit . Badan sengal :(

Assalammualaikum, hye semua ! uhuk uhuk . Demam :( pening sangat . Tak larat . Nak datang sekolah pun kepala pening :/ macam mana nii ?? Badan semua sengal2 . Korang tau tak sakit puan tu macam mana ? risaulah . Bulan depan kena pergi hospital . Cek lagi . Penatlah kalau berulang alik ke hospital je .Ashik buat appoiment dengan doktor je . Tadi ade buat pemeriksaan darah . Banyak betul font warna hitam kat result darah aku . (font hitam tu maknenye darah tak elok) huhu, rase nak koyak je result kertas tu tadi . Eeee...

Lepastu, pergi pulak ke tingkat atas hospital taiping . Ukur tinggi badan . Then, kena panggil dengan doktor.Doktor tanya macam2 soalan.Aku pun jawab dengan jujur .Ceh, buat ape nak menipukan.Lepastu, doktor tu cakap, nanti buat appoiment dengan doktor kat tempat lain . Aku blur kejap. ha ?? Aku tak tau esok nak datang sekolah ke tak . Haihh..doakan aku tau . Love korang . Bubye