::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Anis Sabarina ke Anis Sofea ? Sebenarnya Saya isteri dia akan dijadikan drama !

Hai ! Hai ! Hai ! semuaaaa.Sihat ? Jyehhh.Harini,aku ashik promot blog aku je.Uhuk-uhuk.Mentang2 edit baru.Dah dikatakan,cun jugak dah ni ! Wkwkwkwkwk, perahsantannya aku .Aku tak tau nak sembang ape dengan kome semua harini.Kite sembang biase2 jelah ye...maybe time saya baru lahir ke ? ape ke ? Haaaa ! Apa kata saya cerita kat korang macam mana nama saya boleh terjadi.ANIS SOFEA.Nantikannn...

Pada tarikh 7/1/99, lahirlah seorang bayi comel yang sangat bijak dan pandai ( Ewahhhhhhh)Tepat jam 3:33 pagi bunyi bayi menangis pun kedengaran . Hew hew :3 Sebenarnya, mak aku nak bubuh nama aku ANIS SABARINA ! Haha , aku gelak sorang2 bila dengar nama tu . Tapi kan....ada tapi...atuk aku tak suka dengan nama Sabarina . Atuk aku suruh mak and ayah aku tukar nama aku . Bertungkus lumus mak, ayah and mak an aku carikan nama . Cari punya cari, akhirnya terjumpalah nama Sofea.Mak aku pun try nak gabungkan dua nama tu . ANIS SOFEA . Hmm, nmpak macam menarik . Sejak hari itu, nama aku pun jadi ANIS SOFEA . Sangat suka dengan nama tu . Ahaksss . Maksud ANIS tu kalau tak silap saya ialah kawan yang setia, baik hati . Tak silap saya lah , nama Sofea tu pulak adalah Seorang yang peramah . Peramah ke ? Hikhikhik . Peramahlah jugak :p Perahsantan jap . Haha, okey sebelum nak memberi penutup kata aku nak promot fanpage ni sekejap SEBENARNYA SAYA ISTERI DIA (DRAMA) . Sape yang pernah baca novel ni memang akan tertarik nak tonton drama dia . Tak tahulah betul ke tak , tapi drama SSID ni akan menggantikan Hanya Padamu . Wahhh, mari ramai2 kita tonton ! Babai :D

                                                    Izzue Islam & Tiz Zaqyah