::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Along merajuk, macam mana nak pujuk ?

Haiii...Assalammualaikum, saya ada satu masaalah yang terlalu besar ni ! besar gilaaaaa.Abang saya merajuk.Macam maana nak pujuk dia eh ? Saya just tak bagi dia main laptop sebab peperiksaan dia dah nak dekat.Dia marah kot.Dia hempas laptop saya *Eh, along..ingat laptop ni murah ke ???* lepastu, dia masuk dalam bilik air.Saya yang tengah makan Roti keju salut telur terus tergamam sekejap.Eeee...nak merajuklah pulak dia niiiii...

Tolonglah bagi idea macam mana nak pujuk abang saya tuuuu.Saya dah kekeringan odea nak pujuk dia.Macam mana niiiii ? Haishhh..dah lah mak dengan ayah takde kat rumah.Le[astu, sekarang ni tengah hujan pulk.masaalah...masaalah.Pleaseeeee.Otak runsing gial niiiii...

Along ni punnn.tak payahlah merajukkkkkkk.Adikmu, ini bukannya reti nak pujuk punnnnn.Pleaseee lah mengerti wahai abangku yang tersayangggggg.Okey, otak runsing ! Babai.