::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Pengadil Berat sebelah ! AFF SUZUKI 2012

Assalammualaikum.Hello.Aku tengah bengang sekarang ni.Aku bengang tentang perlawanan Bola sepak tadi.Malaysia VS Thailand.Memang bengang gile arr weh.Bukan aku bengang sebab pemain malaysia main teruk tapi,aku bengang tentang pengadil yang berat sebelah tu.Eeeee geramnyyaaaaaaaa.Pemain Thailand yang mulakan dulu, tapi Pemain Malaysia yang dapat tempiasnya.Kena ah anti k-pop lepas ni.Sebab pengadil tu ialah orang Korea.Agak-agaknya pengadil tu makan rasuah kot. *Hish aku dah serkap jarang dah ni.

Hati aku panas gile wehhhh.Macam mana lah akku tak panas.Pengadil main tipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Okey, aku saja buat tanda seru banyak-banyak sebab Pengadil yang memang tak adil ! Erghhhh.Okey bai !
*Mood tak baik.