::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


#Moments 2012 :')

Hello Guysssss ! Sekarang ni pukul 8:36 minit malam.Tinggal lagi beberapa jam je untuk kita menyambut kelahiran tahun 2013.Sedihnyaaaaaa :'O.Banyak kenagan kita pada tahun 2012.Terlalu banyakkk.Sampai kita pun dah tak terkira banyaknya mcm mana.Sedihhh woooo.And, tinggal lagi sehari je sebelum sesi persekolahan bermula.Tahun 2012 ? Hmm, ada maca-macam cerita pad atahun 2012 ni.Time saya gaduh dengan si dia.Waktu masuk form 1.Hari jadi, hari sukan, ramalam kiamata yang tak berapap betul dan buat semua orang gelabah ( Kalau iman kuat didada, kita tak payah percayakan benda tu semua ).Lepastu, ada banyak lagilah.

Okey, memang sedih, bila memikirkan tahun 2012 akan melabuhkan tirai.Tapi, kita kenalah gembira juga untuk menyambut kelahiran 2013.Bukan senang tau nak sambut 2013.Macam kita sambut kelahiran bayi pertama.Hoho, ye ke ? Saya rasa ye ! Sebabnya, sebelum kita masuk tahun 2013, mesti ada kenangan pahit, manis, suka dan duka waktu tahun 2012.Sama jugak, macam waktu mak kita mengandung dan lahirkan kita.Waktu dapat berita, si ibu mengandung, mesti si ibu gembirakan ? Lepastu  kena hati-hati.Waktu mengandung tak boleh makan, itu, ini.Waktu nak lahirkan kita mesti rasa sakitkan ? Samalah jugak macam kita nak menyambut kelahiran 2013.2012 ada bermacam peristiwa, sakit, sedih,gembira,seronok,happy ! Hehe, terlebih pulak.

Last Day tahun 2012 ni waktu hujan pulak.Mesti hujan rahmat.Dan kita jangan lupa untuk menyiapkan persiapan untuk ke sekolah.Saya ni dahlah tak siap gosok baju.Naisb baik tudung dah jahit lencana.Apa lagi ek kita nak cerita.Maybe itu je kot.Happy 2013 ! (Tepat pukul 12)

# Ops ! Tak sabar nak tunggu anime baru tahun 2013 ni.Hehehe >,<


                                                           HAPPY 2013 ! :D