::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


HARIMAU MALAYA ! Aummmm

Hallooooooo.Kita ketemu lagi yaa.Hahaha.Sekarang kan musim bola, jadi saya pun nak cerita pasal bola lah jugak.SELAMANYA HARIMAU MALAYA ! Yehaaaa.Semangat gitu.Mula-mula Malaysia agak merosot dengan kekalahan lawan singapura.Iaitu Malaysia-0 Singapura-3.Lepas tu, Malaysia lawan Laos pulak.Alhamdulillah, Malaysia-4 Laos-1.Then 1 Dec 2012, Malaysia VS Indonesia pulak.Alhamdulillah Malaysia menang dengan Malaysia-2 Indonesia-0.Selepas ni Malaysia akan pergi ke separuh akhir lawan dengan Thailand.Harap Malaysia menang.Aminnn.Teringin nak pergi tengok dekat stadium tapi jauh sangat an...

                                                               SELAMANYA HM


                                                                      MALAYSIA

Saya suka dengan Ultras Malaya ! *Eh tiba-2 je* Hehe, kalau korang bukak youtube, korang boleh search Ultras Malaya *bagi yang tak tahu tentang Footbal Malaysia Fans club*.Ultras Malaya ni dah semakin popular tau..First time saya tau tentang Ultras Malaya ni waktu saya tengok Majalah 3.Saya pun tertariklah dengan diorang sebab kalau ade perlawanan je mesti Ultras Malaya ada and buat kain rentang ke apa ke.Wait ye...tengok gambar bawah ni...

                                                             ULTRAS MALAYA

Okey, gambar kat atas tu contoh diorang sokong ramai-ramai.Kalau boleh saya oun nak join jugak dengan group UM ni.Tapi, malas lah.Hehehe.Saya pun penyokong tegar HARIMAU MALAYA.Kalau ada perlawanan dengan Indonesia.Malaysia memang wajib menang.Kalau kalah, ia macam memalukan negara.Kalau Malaysia kalah dengan Bahrain,Singapore or whatever.Itu boleh terima lagi, tapi kalau kalah dengan Indonesia ia ibarat hidup mati negara Malaysia.Okeylah saya cau dulu.Hidup Harimau Malaya ! Aummmmmm.......