::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


CINTA ? PLEASE....

Hai...malam ni kita post lagi yaaa...Hahaha.Bateri lappy dah nak habis.Saja je nak post yang bukan-2 tengah malam ni.Kita nak borak tentang apa yek ? Hmm...apa kata kita berbincang tentang topik CINTA (bluek muntah pulak nak dengar tentang topik tu) Bukan apa, saya nak bincang topik tu sebab sekarang ni kawan saya ramai yang kapel (mereka tak tau ke kapel itu haram !) Kadang-2 saya cemburu jugak tapi cepat-2 saya ingatkan diri saya tentang KAPEL ITU HARAM Mak saya pun suruh saya belajar dulu.Lepas dapat kerja semua baru fikir pasal kahwin.*umur saya pun baru 13 taun* 

Saya nak shared lah dengan korang tentang realiti orang yang bercinta ni.Kalau orang yang tengah hangat bercinta * kononnya lah kan ?* mesti call 24 jam and tulis status kat fb 'rindulah dengan pakwe titew' serius geli nak baca.Lepastu, kalau single sekejap...'Awok..jom fake relay' err..nak fake relay bagai.Macam perempuan murahan ! *sorri sapa-2 yang terasa*.Adalah kawan saya kat fb.Budak Hot.Baru darjah 5 okeyy.Nama dirahsiakan.Budak tu selalu tulis status macam ni tau 'Yeii..kite sayang pakwe kite' tak sampai seminggu 'Kalau kau pandai curang aku pun bolehlah' seminggu tiga hari kemudian 'Batak betul ex-bf aku.Tak guna !' tak sampai berapa hari kemudian. 'Yeiii...kita ada pakwe baru.Kita rasa mesti kita dengan dia lama kot' lepastu tak sampai berapa hari putus and kapel balik.Macam takda maruah diri !

Haih..ALLAH dah tetap jodoh yang terbaik untuk korang.Buat apa nak pergi cari lagi.Korang just tunggu je.Tengok saya ni.Still single.Sebabnya saya tau mesti ada lagi yang terbaik buat saya.Kalau saya suka dengan lelaki pun saya just pendamkan aja.Buat apa nak heboh-2.Buat malu je...

Erm..lebih kurang post ni macam saya nak luahkan perasaan jelah.Hehehe...Okeylah.Ciaooo