::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Anime : Bokura Ga Ita


Assalammualaikum, helloooooo.Buat pengetahuan korang semua lah annn.Saya baru je download satu citer anime ! Tajuk dia kalau tak silaplah kan ermm...Bokura Ga Ita Cerita dia tentang........*saya baru je tengok episode 1.Ahak~* Okey, saya nak cakap..bahawa hero cerita tu berjaya membuat hati saya berdegup kencangggg ! DUP ! DAP ! DUP ! DAP ! Hero dia takdelah hensem mana.Tapi, saya suka tengok dari gaya dia berpakaian.Style dia.Muka dia yang sentiasa cool.Perghhhh.Kedabommmmmm ! Smart ;)

Apa ? Korang nak tengok gambar dia ? Hmmm :/ okeylah.kesian saya tengok muka korang ni.Nah saya bagi gambarr....                                              
     




                                              

Amacam ? cool tak ? bagi saya, muka dia comellah jugak ann ? Ni pulak gambar heroin dia.Heroin dia pun comel :)





Comel tak ? Hehe, saya sarankan korang try lah tengok anime ni kat youtube.Baru korang akan rasa.Wow ! Bestnya cita anime ni !!! Don't judge a book by a cover okey.Nak tengok tak adegan diorang bersama ? Okey..nah ni dia :)









Rasanya dah banyak dah kot ni saya post gambar.Apa-apa pun jangan lupa tengok anime ni tau...Babai.Oh, lagi satu ! Jangan lupa lawat blog saya yang kedua tau..Here we are !

Klik link ni -----> SI GADIS ANIME ! BUKAN OTAKU !