::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


SAHABAT SELAMANYA

Assalammualaikum semua.Hai...Erm arini nak cerita tentang MY BEST FRIENDS EVER AND EVER.Nampak tak ? Hehe, okey saya nak kenalkan bestfriends saya kat korang.Diorang ni cool and chil.Kalau diorang takde, maybe saya mesti akan rasa sunyi.Tapi saya tetap ada ALLAH dalam hati saya.Sebelum tu saya bagi kat korang link facebook diorang.Kalau ada yang nak kenal-kenal ke ? Hehehe.


Okey,korang just click je kat nama diorang, nanti keluarlah facebook diorang.Erm..saya nak perkenalkan Auni Azman dulu.Boleh dikatakan dia ni ialah pendengar setia saya.Selalu teman saya kemana pun saya nak pergi.Memang kawan yang cool lah.Saya sayang sangat kat budak jelek ni *nama samaran dia*

AUNI AZMAN

Azleena Ali ni pun best friend sehidup semati saya.Waktu darjah 1 sampai darjah 6, kami ni macam belangkas tau.Kalau saya pergi situ.Dia pergi situ.Kalau saya pergi sini, dia pergi sini.Tapi, kalau time masuk tandas tu dia duduk kat luar jelar.Buat apa nak ikut orang masuk tandas an ? hahaha.Tapi sejak masuk form 1 ni kami tak berapa rapat sangat.Sebab dia kelas lain.Dia kelas first Maklum ah budak pandai. I admit it.Dia memang budak pandai.Waktu keluar result UPSR pun dia lagi tinggi dari saya.Dia 4A1B.Saya 4A1C je.Tapi wajib bersyukur.Alhamdulillah.Okey, ni gambar dia.


AZLEENA ALI

Comelkan dia ? Haha.Saya tahu tu.The third pulak ialahh...Jeng..jeng..jeng Syahirah Faizul Azman ! yehhh.Budak ni pandai woo.selalu dapat no 1 atau no 2 dalam kelas.Comel pulak tu hehehe.


SYAHIRAH

Sorri..fambar tak bape elok.Malas nk re-upload balik.Saya bubuh je.Sorri Syahirahh.hehehe.Okey, keempat pulak ialah..spe ek ? sat nk scroll ke atas dulu.Erm..owhh Wan Nur Athirah.Dia ni manja gedik tapi comey and baik.Comel kot muka budak ni.Putih je.Nak ngorat ke ? jumpa tuan punya badan dulu.Hahaha.


                                                     
       WAN NUR ATHIRAH

Okey, saya rasa mesti korang pun cakap comey an ? Hahaha..yang seterusnya pula ialah NADIAH NADZATHUL SHIMA.Saja mention dia nama besar-besar hikhok.Dia ni agak manja and cepat touching.Sapa yang nak ngorat dia kena sabar jelah ye..hahahah.Tapi dia bff aku taw.Dia paham dengan situasi aku dan kadang-kadang mulut dia boleh buat hati aku sakit. *KIDDING hehe.

                                                   
Sebenarnya muka dia agak normal, tak cemberut macam tu.Tapi saja nak buat dajal kat kawan ni hahaha.Dan and the last one is.... Aqilah Zakaria.Kawan yang agak rapat dengan saya.Selalu aja ada kat sisi saya.Jenis yang gila-gila.Aku duduk sebelah dia pun sikit lagi nak jadi gile.Tapi dia ni baik taw.Tak sombong hahahha.


AQILAH ZAKARIA


Okey, gambar ni pun gila.Susah betul nk upload gmabr waktu internet slow mlow macam ni haish hhaha.Okey, diorang cun.Apa ? Nak tengok gambar saya pulak.Ehehe.malu pulak rasanya.Okey, saya simple je orangnya okey.*Taknak puji lebih-2 hahaha.

ANIS SOFEA

Entahlah, bile time saya gambar jadi okey pulak.Maklumlah tuan blog punye gambar haha.Silalh jeles wahai rakan-2ku.Hahaha.Ni gambar kiami semua.And kat bawah ni antara memori kami


SAHABAT SELAMANYA


WE COOL
Yehh.Nak upload lagi tapi memandangkan intenrnet yang sudah jadi gila.Jadi terpaksa di tangguhkan dulu.Oh, lagi satu.Kami ada nama untuk group kami tau.Jenggggg Group LOADING memandangkan kami ni suka buat muka blur so, kami pun bubuhlah nama group tu.Amacam ? sedap tak ? sapa yang kata tak sedap tu memang nak kena bakar satgi haha.Gurau je.

*Kesenangan hidup akan memperbanyakkan teman, tetapi persahabatan yang setia adalah ketika menempuh kesukaran


*Yang semulia-mulia kewajipan bersahabat ialah mengetahui kehendak dan kemahuan sahabat sebelum dikatakannya. Dan engkau menunaikan permintaannya sebelum dimintanya.

Okey, sampai sini je untuk harini.Babai...semua.Ingattt sahabt tu penting tau ;D


\