::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Geramnya aku dengan kau ni !

Assalammualaikum, hye stalker *ade ke org nak stalker blog saya hehehe* Hmm, harini mau cerita apa yaa ? Saya pun tak tahu.Okey saya just nak meluahkan perasaan geram ! Saya bukak twitter.And then adalah heboh orang cakap yang si Mutia Dewi ni kutuk malaysia.Nak ni saya screen capture nak bagi korang tengok !



Korang baca pun mesti korang geram kan ? Aku beribu kali ganda geram.Apa masaalah minah ni nak kutuk Malaysia.Malaysia ada buat masaalah ke dengan dia.Nak cakap kita hitam lah.Low class ah.Geram k gerammmmm ! Lepastu dia support Israel.Dia tweet 'DELETE PELESTIN,DELETE PELESTIN' hesh mana lah aku tak meradang ! * dah guna perkataan aku sebab geram sangat* Saja je saya nak husya an.Memang bajet cantik kot.Dia tweet 'BURUK AND HODOH DILARANG UNTUK MENTION AKU' lebih kurang macam tu lah kan.Kalau korang nak tengok twitter dia.Korang search je @QueenMutiaa.Adelah muncul nanti.Okey ah.Nak menjerit atas gunung kejap.Babai :P