::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Anime ! Anime ! Anime !

Assalammualaikum, haii...saya baru je menonton sebuah Anime yang bertajuk kimi ni todoke.Anime dia best gile.Sebab apa saya cakap best ? Sebabnya, hero dia hensem.Heroin dia comel.Anime die sweet je.Dah tengok 2x.Tapi rasa nak tengok lagi.Saya ada jugak tengok anime lain.Contohnya True tears,Maid-Sama, HOSHIZORA E KAKARU HASHI and kissxsis.Ada setengah anime tu saya tak tengok lagi sebab malas nak tengok an ? Saya tunjuk gambar hero and heroin bagi setiap anime ye.Ni dia...

                                                    Kimi Ni Todoke-Kazaheya and Sawako


                                                        Maid-sama - Usui and Misaki

                                                          True tears-Hero ( Shinichiro)

                                            True tears-Noe and Harumi.Ada dua heroin

                                          HOSHIZORA E KAKARU HASHI-Kazuma

                                            HOSHIZORA E KAKARU HASHI-Ui

Anime KissXsis tu saya tak tengok lagi.Sebab tu saya tak bubuh wata hero and heroin.Jujur saya cakap, semua watak hero and heroin dalam drama anime ini comel dan hensem.Bagi sayalah kan.Tak taulah pulak kalau korang rasa tak hensem.Huwaaa...Okeylah.Babai ^^