::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Penulis Kesukaankuu :)

Assalammualaikum.Sekarang ni saya sedang berjinak-jinak dengan dunia penulisan.Adalah jugak saya tulis beberapa buah cerpen.Tapi tak menarik pon.Sekarang tengah buat novel pendek tajik dia Aku Tetap Menanti.Nanti saya update cerita dia oke.Tadi pegi check up dekat hospital taiping.Alhamdulillah takda apa-apa pon yang jadi.Cuma darah je tak berapa elok sikit.Doakan saya oke :D Dah lama tak update kat blog ni.Minggu depan dah raya.Semua persiapan dah beli.Tahun ni maybe raya kat belah mak kot.Sebab tahun lepas dah raya kat belah ayah.Memang happy lah.Oh lagi satu.I am really exciting about one story nih.Saya punya karya dah pun masuk kat p2u. Seronok tu memanglah seronok sebab karya dah disiarkan.Lama jugak kene tggu karya tu masuk kat dalam p2u.Ni nak upload satu cover yang saya buat sendiri.tadaaaa.


Cantik tak?Bagi saya boleh-boleh jelah kot.Nilah cover bagi novel yang saya tengah buat tu.Saya taklah sehebat Syamnuriezmiel.Penulis kesukaan saya.Semua cerpen dia saya baca.Sekarang ni tengah kumpul duit nak beli novel dia.Tajuk novel die 'Suamiku Encik Perfect 10' saya dah baca dekat p2u.Memang mantappp.First cerpen yang buat saya tertarik dengan gaya penulisan dia ialah Chantek macam mama.Memang best.Lepastu saya layan cerpen die yang lain pulak.Rasa menyesal pulak sebab tak kenal dia awal-awal dulu.Kalau tak boleh dah kumpul semua buku dia :) Rasanya dah panjang dah ni.Sya chow dulu babai :3