::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Saja nak kecoh :P

Assalammualaikum semua,,,okey lagi seminngu jer nak masuk bulan Ramadhan.Tak sabarnyeeee.Semua baju raya denagn kasut raya sume dah beli.Walaupun puasanya belom.Aku kan semangat hohoh.Orait,selain dari cerita pasal bulan Ramadhan.Saya ada satu cite best.
The Bestttttttttttttttttttttttt

Hahaha,,,cite best tuuu.Saya dapat A dalam subjek BI hahaha,,bangga teman.Bukan nak meriak tapi cumanak bagitau jer :P Lepastu saya dapatlah masuk kelas nombor 1.Tapi saya lebih suka kelas saya haha
.Kelas saya semuanya gile-gile.Haishh,,rindu sangat-sangatlah.Alah lagipon waktu BI je masuk kelas lain-lain.Subjek lain boleh duduk kat kelas sendiri balik hohoh.Saja nak kecoh kejap hahaha.Lepastu apa lagi yek.Rasanya dah takde berita yang hangat dah.Itu je kot.Oke lah nak chow dulu babai :D