::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Aku Suka Dia tapi,,,,

    Hai,sudah lama tidak ketemu ya si blog.Sori ya Haha.Okey tujuan utama adalah.....Saya dah jatuh cinta!Saya suka dia.Saya sayang sidia.Tapi si dia tu tolak saya.Sedihnya hati :( .Saya tak kesah pon.Sebab saya pon bukannya kenal dia pon.Haha.Korang mesti terkejutkan.Macam mana saya boleh suka die.Nama si dia itu adalah GERMAN.Oke.Aku suka kat German.Tapi German kalah.Tu yang sakit hati tu.Rasa nak tembak je kepala depa bagi bersepai kepala otak.HahaKejam tak?
 
     Alah Relakslah.Aku gurau jer.Jngan takut oke.Haha.Aku memang garang,Tapi garangnya berlembutlah sikit.Saya tak boleh terlebih garang.Nanti jadi over pulak.Saya ni memang gedik sikit.Tapi sapa korang nak amik tau JK JK.Oke.Sebenarnya sudah larut malam.Tapi saya masih disini.Menulis satu blog untuk kalian.Okey shut up.Aku ni memang dah jatuh cinta pon.Tapi biarlah nama itu dirahsiakan.Tapi kami masih still frenz.Dia dah luahkan perasaan.Aku pon sama.Tapi kami masih anggap kawan je dulu.

     Almaklumlah,,aku ni kan tak berapa suka nak berkapel sangat.Nanti hati sapa yang kecwa.Aku jugak.Haha.Eh yeke?Biarlah.Tapi aku tak tau dia tu hensem ke tak?Bagi saya dia okey je.Dia faham isi hati aku,Tapi dia taknak paksa pon.Oh really sweet.I like.I like.Dia atlet.Tinggi die lebih kurang aku je.Aku rasa aku ni dah pendek.Alamak tidak!Nak tengok tak muka dia camne.Jeng3 tak boleh tengoklah.Seganlah kalau tunjuk.Okeylah nanti kalau aku dah bersedia saya uploadkan.Gambar die pon aku tak pernah ada,Alamak kantoilah pulak.Haha.Okeylah lenguh dah tangan nih rasanya.Okeylah Babai.