::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


SELAMAT HARI IBU

     Hye Korang!Selamat Hari ibu!I love my mother very much!Korang dah ucap ke belom kata-kata selamat hari ibu tu.Buat pengetahuan semua.Saya tepat pukul 12 tgh malam,saya dah terpacak kat depan ibu saya.Dan sebut SELAMAT HARI IBU!Saya rasa nak menitis kan air mata jer.Ahh sabar jelar.Saya sayangkan ibu a.k.a mak.Saya tak tau nk ungkapkan rasa sayang tu macam mana :') Ibu Engkaulah ratu hatiku.Terima kasih ibu termasuk ayah kerana telah membesarkan saya.saya sungguh bertuah.Air mata dah meleleh dah ni.Tolong amik kan tisu.hihih.Okeylah saya nak beli hadiah sempena hari ibu.Saya suka beli last minute.Korang enjoylah dengan entri saya kali ni :D Love Korang!