::Love You::
D'Owner!

Arahan : Sentuhlah gambar tu



Entries About Linkies Stuff

Hello! welcome to my bloggie :D


My Mood

SAMBUNG BELAJAR PULAK LEPAS NI



Jejak kaki sini wehhh




I Love them!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: Anis Sofea 14
Others:   


Perkenalan...

Assalammualaikum, hye...untuk permulaan pada post pertama saya, saya nak beritahu nama saya dulu.Nama saya Anis Sofea Binti Zakaria, Umur 13 tahun.Kanak-kanak yang terlalu riang.Err -.- Sekolah dekat SMK RAJA PEREMPUAN KELSOM . Takde yang menarik pun tentang diri saya.Saya just seorang perempuan yang terlalu biasa tapi banyak kelemahan dan ada juga kelebihan.

                                                                    Okey,this is me !

Apa lagi yek tentang diri saya ? Ermm...saya ada group ! Nama group saya, LOADING.Kenapa kami bubuh nama group macm tu ? Adalah sebabnya hehehe.Rasanya, cukuplah kot sampai di sini sahaja pengenalan diri saya.Okey..Babai ! ^^